آخرین اخبار
کد مطلب: 126239
تحقق جهش توليد با اعتماد به توان جوان ايراني/ آمادگي بسيج دانشجويي براي حرکت در مسير شعار سال
تاریخ انتشار : 1399/01/18 11:01:48
نمایش : 639
مسؤول بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري، ضمن آمادگي بسيج دانشجويي براي حرکت در مسير جهش توليد، گفت: اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب در تعيين شعار سال با برنامه‌ريزي قوي و توجه به نقاط قوت داخلي و توان جوانان ايران محقق خواهد شد.
به گزارش سلام لردگان؛ به نقل از روابط عومي بسيج دانشجويي دانشگاه شهرکرد، مرتضي کريمي، گفت: بيانات رهبر معظم انقلاب و تعيين شعار سال به نام جهش توليد، بزرگترين چشم انداز مجموعه بسيج دانشجويي در جهت سازماندهي و جهت‌گيري هسته‌هاي مسئله‌محور دانشجو در سال 1399 مي‌باشد.

مسؤول بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري افزود: شعار سال 99 با عنوان "جهش توليد"، به ياري خدا و با کمک به رفع بلاي ويروس منحوس کرونا و برنامه‌ريزي قوي و توجه به نقاط قوت داخلي و توان جوانان ايران محقق خواهد شد.

کريمي با اشاره به برخي از فعاليت‌هاي دانشجويان بسيجي استان چهارمحال و بختياري در سال 98، توضيح داد: تشکيل هسته‌هاي مساله‌محور و پرداختن به مسائل مهم کشور و مردم در سطوح مختلف و حضور جهادي در عرصه‌هاي مختلف با رويکرد حل مساله از سيل سال 98 تا تشکيل قرارگاه مبارزه با کرونا که ثمره خوبي داشته است.

اين مقام مسؤول در پايان گفت: بيانات رهبر معظم انقلاب و تعيين شعار سال به نام جهش توليد، بزرگترين چشم انداز مجموعه بسيج دانشجويي در جهت سازماندهي و جهت گيري هسته هاي مسئله محور دانشجو در سال 1399 مي باشد، که به ياري خدا و با کمک به رفع بلاي ويروس منحوس کرونا و برنامه ريزي قوي و توجه به نقاط قوت داخلي و توان جوانان ايران محقق خواهد شد.

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس